stockholm

kameran har inte varit med så mycket sen jag flyttade till stockholm.
men lite lite kan ni få se
detta har jag haft för mig dom senaste fyra månaderna
typ




började på kth och var nOllan i fula kepsen i några veckor
gick på gasquer häfvde öl och dansade på efterkör



ada hälsade på och vi dansade på popaganda


shoppade loss på ikea


dansade med derya och arijan på laroy


hängde med jesper i gamla stan


drack vin utanför håkan H på grönan


byggde kylskåp i min innergård. världens universums finaste lilla etta <3<3


hängde på "bara vi" en måndag
och alla måndagar sen dess



stockholm <333


dansade till yelle på strand




fick besök från skåne



ada hälsade på en helg


måndagsspelning hemma hos mig


skickade sälbrev


var på barnprograms-inflyttningsfest som mannen i den gula hatten


simon var på besök en helg


kollade på dawsons creek och spelade ukuele hela nätterna

Kommentarer
Postat av: räven

fint att få vara med så mycket!!!wa

2011-12-08 @ 10:09:49
URL: http://vulpesvulpes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0